به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان اداره برق شهرستان با قدردانی از تلاش های انجام شده افزود: نقش اداره برق در تامین انرژی مورد نیاز بخش های مختلف، تولید و صنعت تعیین کننده است.
وی ادامه داد: واگذاری انشعاب برق به مردم و بخش صنایع باید در کوتاه ترین زمانو با قیمت مناسب و در راستای حل نیارها و افزایش تولید و کمک به اشتغال انجام شود.
امام جمعه مهریز با اشاره به اهمیت توجه به برق رسانی در روستاها و تامین نظر مردم به عنوان یک مساله مهم ،ابراز امیدواری کرد، کارها در اسرع وقت اجرا شود.
محی الدینی همچنین به اهمیت بهره گیری از کالای ایرانی در فعالیت ها و توجه به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و انجام آن را در این اداره خواستار شد.
همچنین رییس اداره برق مهریز تعداد مشترکان را حدود 35 هزار مشترک ذکر کرد که به گفته وی از این تعداد 51 درصد مربوط به بخش صنعت، 21 درصد مشترکان خانگی هستند و سهم بخش کشاورزی 17 درصد و بقیه مربوط به بخش تجاری است .
فتح الله اسماعیلی افزود: این آمار گویای فعالیت بخش صنعت، تولید و توجه به اشتغال در مهریز است، امیدواریم با جدیت نسبت به تامین انرژی مورد نیاز آنها اقدام کنیم.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و 100 واحد تولیدی فعال با اشتغالزایی چهار هزار نفر در این شهرستان وجود دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.