حمید غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات بسکتبال کارگری با حضور پنج تیم از استان های مختلف کشور از پنجم تا دهم دی ماه به میزبانی شرکت فولاد خورستان در شهر اهواز برگزار گردید که در نهایت تیم فولاد به مقام نایب قهرمانی رسید.
وی عنوان کرد: در این رقابت ها تیم های فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، مس ایران و گل گهر سیرجان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رییس هیات ورزش کارگری خوزستان افزود: تیم های ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و مس ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم این رقابت ها را به دست آوردند.
وی هدف از برگزاری این رقابت ها را ایجاد سلامتی در بین کارگران و افزایش بهره وری کارخانجات کشور عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تیم های ورزش کارگری استان را به مسابقات مختلف کشوری و بین المللی اعزام کنیم تا از این طریق نزد جامعه کارگری انگیزه ایجاد شود.
به گزارش ایرنا در اختتامیه این مسابقات حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد، سعیدی پور مسئول امور ورزش شرکت فولاد خوزستان و علوانی مسئول امورورزشی و دبیر هیئت ورزشی کارگری استان خوزستان جوایز تیم های برتر اهداء شد.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.