به گزارش ایرنا در بازی این 2 تیم که عصر پنجشنبه در سالن خانه بسکتبال شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 97 بر 49 مغلوب شد اما چیزی از ارزش های شاگردان سرور روانی پور سرمربی تیم صدرای شیراز که همت کردند و با وجود همه محدودیت ها پرچم بسکتبال با سابقه فارس را بالا نگه داشتند، کاسته نخواهد شد.
قرار گرفتن در رده سوم جدول لیگ برتر بانوان برای این تیم شیرازی، حکم قهرمانی دارد.
نداشتن سالن تمرین به اندازه کافی، عدم حمایت مالی بازیکنان بدون قرار داد و بسیاری محدودیت های دیگر منجر به این شده تا بسکتبال بانوان فارس که روزگاری 2 تیم در لیگ برتر داشت و بسیاری از بازیکنانش ملی پوش بودند، هم اینک به این روز بیفتد و با اختلاف زیاد مغلوب تیم بهمن تهران که تولید کننده خودرو های لوکس است، شود.
اگر چه شرکت عمران صدرا، حامی تیم صدرای شیراز است اما این تیم برای قهرمان شدن نیاز به ابزارهای حمایتی بیشتری دارد و اداره کل ورزش جوانان فارس هم باید از تیم های لیگ برتری پشتیبانی بیشتری کند.
هم اینک در جدول رده بندی گروه دوم، تیم نامی نو اصفهان با 16امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم گروه بهمن تهران با 15 امتیاز دوم است و تیم صدرا هم با 10امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داده است.
در رقابت های بسکتبال برتر بانوان کشور 12تیم شرکت دارند و در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان بازی های مرحله گروهی، از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.