مدیر آب و فاضلاب خرمشهر روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات تعمیر طرح آبرسانی غدیر که از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده شنبه شب (امشب) به پایان می رسد.
غلامرضا پورجلالی اظهار داشت: خط انتقال آب غدیر در چند نقطه نیاز به تعمیر داشت که عملیات مرمت آن از پنجشنبه گذشته آغاز شد و در پی آن آب آشامیدنی شهرهای آبادان و خرمشهر از مارد تامین شد .
مدیر آبفا خرمشهر گفت: با بارش باران در ماه های اخیر، میزان شوری آب مارد به یکهزار و 700 میکرو موس کاهش یافته است.
پورجلالی نصب آب شیرین کن در خرمشهر را الزامی دانست و تصریح کرد: با نصب آب شیرین کن در خرمشهر می توان 30 درصد آب شرب این شهر را تامین کرد.
وی افزود: تا قبل از آغاز فصل تابستان باید برای نصب آب شیرین کن در خرمشهر اقدام شود تا با چالش تامین آب آشامیدنی برای این شهر مواجه نشویم.
بنا به این گزارش طرح آبرسانی غدیر از زمان افتتاح تاکنون بارها دچار شکستگی شده و قطعی آب آشامیدنی شهرهای آبادان و خرمشهر را در پی داشته است.
آبرسانی به شهرهای خرمشهر و آبادان تیرماه امسال با افتتاح طرح غدیر و انتقال آب شیرین از رودخانه کرخه محقق شد اما این خط انتقال از ابتدای افتتاح تاکنون بارها دچار شکستگی شده است.
خط دوم طرح آبرسانی غدیر نیز آبان ماه امسال به منظور تامین آب مورد نیاز اهالی 78 روستای شهرستان آبادان به بهره برداری رسید.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.