ولی اله حیاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:انقلاب شکوهمند اسلامی از ابتدای شکل گیری با فراز و نشیب های زیادی رو به رو شد که با حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران با اقتدار پیش رفته که 9 دی یکی از مهمترین حماسه های ماندگار در تاریخ این نظام است.
وی با بیان اینکه 9 دی متعلق به همه ملت ایران است گفت: مردم ایران اسلامی نهم دی ماه سال 1388 به تبعیت از ولایت فقیه برای حفظ آرمان های انقلاب به میدان آمدند و نقشه های دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.
حیاتی در ادامه گفت:بزرگداشت نهم دی به عنوان بخشی از تاریخ پر از حماسه انقلاب اسلامی به جهت اهمیت ویژه ای که دارد همچنین تبیین زوایا و ابعاد مختلف این رویداد مهم به خصوص برای نسل جوان یکی از مسئولیت هایی که بر دوش همه است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نقش رهبری و ولایت فقیه را در حماسه 9 دی مهم بیان کرد و گفت: نقش رهبری، ولایت فقیه و مردم در حماسه نهم دی بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید به درستی تبیین و روشنگری شوند.
وی همچنین اقشار مختلف مردم خرمشهر را به شرکت در آئین گرامیداشت حماسه 9 دی فراخواند و گفت:بدون شک مردم با بصیرت خرمشهر در نهم دی امسال نیز با بزرگداشت این حماسه بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.
آئین بزرگداشت حماسه 9 دی یکشنبه شب با اجتماع اقشار مختلف مردم خرمشهر در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.