سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: 9 دی روز بصیرت امت و تجدید میثاق با ولایت است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محسن شکرنیا در  جلسه هماهنگی کارگروه های ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت مراسم یوم الله ٩ دی  که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد افزود: 9 دی به دلیل پایبندی ملت ایران بر سر ارزش های اسلامی و ناکامی دشمنان ، روز بصیرت امت ایران اسلامی است.

شکرنیا با اشاره به اینکه ملت ایران در این روز به دنیا ثابت کردند که پیوند ناگسستنی با رهبر و آرمان های انقلاب دارند خاطر نشان کرد: مناسبت 9 دی یک فرصت مغتنم و طلایی برای بصیرت افزایی نسبت به ماهیت حوادث سال 88 و تجلیل از حماسه مردمی 9 دی است.

وی تصریح کرد: در رویکرد تبیینی نسبت به 9 دی باید پاسخ دهی به سوالات و شبهات مطرح در جامعه ،رسانه ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در اولویت قرار گیرند.

شکرنیا تصریح کرد: دشمن با اعمال تحریم و ایجاد تفرقه های مختلف  درپی ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی است به همین علت نیاز است عموم مردم و مخصوصا جوانان را در جریان حقایق، ماهیت انقلاب و دستاورد های چهل ساله انقلاب قرار دهیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پرشورتر و پرشکوه تر برگزار شود اظهار کرد: 23 کارگروه شورای سیاست گذاری ستاد اجرایی در آذربایجان غربی مسئولیت برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده دارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.