مسعود الماسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر نقطه ضعفی در سیستم اجرایی باعث سوء استفاده بدخواهان نظام و انقلاب شده و میدان را برای نفوذ آنها باز می کند.
وی افزود: ما باید با عملکرد مثبت خود در نظام، منافقین را بیشتر به حاشیه برانیم چون نه تنها این گروهک بلکه هر بدخواه دیگری با مشاهده همبستگی و موفقیت های کشور عقب نشینی کرده و مایوس و شکست خورده می شود.
دبیر حزب اعتدال و توسعه کردستان با اشاره به نقش پر رنگ منافقین در ترور دانشمندان و شخصیت های برجسته کشور در چهار دهه گذشته تاکید کرد: این گروه با وطن فروشی و مزدوری بیگانگان سعی دارند از توانایی های ملت ایران سوء استفاده کرده و تحت سلطه اربابان خود به کشور ضربه بزنند.
الماسی یادآور شد: گروهک منافقین همواره در ارتباط با نیروهای بیگانه به شکل مزدور عمل کرده و امروز نیز سعی دارند با سوء استفاده از برخی مسایل، مردم را نسبت به نظام و انقلاب ناامید و دلسرد کنند.
وی اضافه کرد: تلاش در راستای حفظ وحدت و همبستگی، وجدان کاری، دقت نظر بیشتر، تلاش در جهت بهبود شرایط و تکریم ارباب رجوع و تمام موضوعاتی که منجر به رضایتمندی مردم می شود، می تواند به منزوی شدن بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی بیانجامد.
گروهک منافقین با عملیات های روانی در رسانه ها از برخی مشکلات اقتصادی موجود در کشور سوء استفاده کرده و با هدف القای روحیه ناامیدی نسبت به نظام و آینده کشور فعالیت خود را دو چندان کرده اند.
17 هزار شهید ترور در کشور وجود دارد که 12 هزار نفر از آنان مربوط به شهدایی است که بدست منافقین کوردل به شهادت رسیده اند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.