به گزارش ایرنا این شهروندان مهمترین دغدغه خود را مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی در این محور اعلام کردند و نسبت به توقف طرح اعتراض داشتند.
بنرهایی با مضامین 'طرح زیرگذر باید تکمیل گردد'، 'بازی با جان مردم تا کی ادامه دارد' و 'شوش به مرکز بی توجهی میراث فرهنگی تبدیل شده است' در دست این معترضان دیده می شد.
به گزارش ایرنا معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دیشب(جمعه) از طرح تقاطع غیرهمسطح شوش که اخیرا جنجال زیادی برپا کرده است، دیدن کرد.
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دلیل نداشتن مجوز میراث فرهنگی برای اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهر شوش این طرح را متوقف کرده است.
جاده ترانزیتی جنوب به شمال کشور از بخشی از شهر تاریخی شوش عبور می کند که در سال های اخیر پل ورودی شهر تخریب و قرار شد یک زیرگذر در محل پل قبلی احداث شود.
تصاویری از عملیات گودبرداری طرح تقاطع غیرهمسطح ورودی شوش در فضای مجزای منتشر شده که در آنها تکه هایی از کوزه و سفال دیده می شود؛ این تصاویر اعتراض کاربران فضای مجازی و مسئولان میراث فرهنگی را به همراه داشت که در نهایت به سفر معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شوش و بازدید از این طرح منجر شد.
این خبر در حال تکمیل است...
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.