فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: هدف برگزاری این گردهمایی، ابلاغ آخرین تدابیر و رهنمودها و خط مشی های سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که براساس منویات مقام عظمای ولایت تدوین شده و به همکاران ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده در همایش کوپ اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان خوزستان هر ساله گردهمایی یک روزه برای روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی در سطح استان برگزار می کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مهمترین اهداف این گردهمایی، ابلاغ آخرین تدابیر و رهنمودها و خط مشی های سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که براساس منویات مقام عظمای ولایت تدوین شده و به همکاران ارائه خواهد شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: از دیگر اهداف این گردهمایی، ارزیابی عملکرد یکساله رؤسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی در ماموریت های انتظامی، اجتماعی و حوزه های ترافیکی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله با ارائه آخرین تدابیر و دستورالعمل های سازمانی مجموعه نیروی انتظامی خوزستان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در سطح استان و همچنین رضایتمندی مردم شریف و ولایتمدار استان از عملکرد نیروی انتظامی و پلیس را بیش از پیش داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.