رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که استان خوزستان از لحاظ امنیتی و دفاعی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، تاکید کرد: این استان محل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری توسعه فعالیت های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرلشکر "محمد باقری" در حاشیه بازدید از دستاوردها و کشفیات فرماندهی انتظامی استان خوزستان، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان جزء نیروهای موفق کشور است و در ابعاد مختلف مأموریتی به خوبی انجام وظیفه می کند.

وی تصریح کرد: ناجا علاوه بر انجام مأموریت های عادی در مقابله با حوادث اخیر، خیلی موفق عمل کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بیان کرد: یگان ویژه نیروی انتظامی جزء زبده ترین یگان های امنیتی کشور و منطقه محسوب می شود که علاوه بر آمادگی های جسمانی، آموزشی، مهارتی از لحاظ روحیه نیز در شرایط مطلوبی برخوردار است.

سرلشکر باقری به تعاملات و هماهنگی بسیار خوب نیروی انتظامی با دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی با رویکرد کاملا مردمی و هماهنگی با مسئولان، مطلوب عمل می کند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان از لحاظ امنیتی و دفاعی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

سرلشکر باقری ادامه داد: نیروهای مسلح در همه ابعاد مأموریتی، وظیفه خود را در استان خوزستان به نحو مطلوب انجام می دهند و معتقد هستم این استان محل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری توسعه فعالیت های اقتصادی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.