تشدید اختلافات قومی مذهبی در دستور کار دشمن است
امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر لزوم هشیاری مردم و مسئولان در قبال توطئه های دشمن گفت: تشدید اختلافات قومی مذهبی در ایران در دستور کار دشمن است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دزفول در مصلی امام علی(ع) دزفول با اشاره به دیدار خانواده شهدا با مقام معظم رهبری افزود: اگرچه نقشه دشمن برای مسلمانان برای همه آشکار شده ولی با توجه به فریب کار بودن آمریکا همواره باید هشیار باشیم.
وی گفت: انجام عملیات های مختلف سایبری و تروریستی، تشدید اختلافات قومی مذهبی و سوء استفاده از شرایط اقتصادی داخل ایران توسط دشمنان دنبال می شود.
وی با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات نظامی در ایران گفت: هر حرکتی از سوی این رژیم، نابودی آنها را به دنبال خواهد داشت.
امام جمعه موقت دزفول با گرامیداشت یادو خاطره شهدای عملیات کربلای چهار اظهار داشت: این عملیات با رمز رسول اکرم(ص) در شمال شلمچه اجرا شد که یادآور نماز شب و نجواهای رزمندگان است.
وی افزود: این عملیات یادآور غواصان شهیدی است که پیکر مطهر آنها بعدها با دست های بسته در یک گور دسته جمعی کشف شد.
حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به ولادت حضرت مسیح پیامبر صلح و صفا این مناسبت را گرامی داشت و سال نو را به پیروان این آیین تبریک گفت .
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به برخورد یک نماینده مجلس با کارمند یکی از دستگاه ها گفت: متاسفانه 40 نفر از نمایندگان مجلس نیز نامه ای در حمایت از این نماینده فحاش برای استیضاح آماده کردند.
وی با بیان اینکه جلسه ای غیرعلنی برای بدست آوردن دل این نماینده برگزار شد، افزود: گویا هیچ مشکلی غیر از مشکل این نماینده بد دهان در کشور وجود ندارد.
حجت الاسلام بیگدلی درخصوص بحث نا امنی ها در دزفول گفت: امام جمعه دزفول در هفته های گذشته بارها در خصوص نا امنی ها تذکراتی داده اند و جلساتی در این خصوص با مسئولان برگزار کرده اند که از دادگستری، دادستانی و نیروی انتظامی انتظار می رود با شجاعت، قاطعیت، جدیت و هشیاری این معضل را برطرف کنند.
وی با اشاره به پنجم دی ماه سالروز استقرار سپاه در فرودگاه اظهار داشت: ضریب امنیت فرودگاه ها با استقرار سپاه بسیار بالا رفته که نشان از هشیاری و برنامه ریزی سپاه است.
امام جمعه موقت دزفول به چهلمین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: امید است افراد باقی مانده از سواد نسبت به سوادآموزی اهتمام داشته باشند تا بی سوادی و کم سوادی از جامعه ما رفع شود.
وی درخصوص شب یلدا گفت: این شب پایان شب های طولانی و آغاز روزهای طولانی است و مردم در این جشن برای کار، جهاد و پرهیز از تنبلی آماده می شوند.
/6002/3022
این خبر به روزرسانی می شود ...
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.