به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان قزوین،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جمع مسئولان، اعضاء و خیرین ستاد نماز جمعه شهر تاکستان اظهار داشت: یکی از راه های جذاب مردم میز خدمت در نماز جمعه است که امیدواریم این میز خدمت در تمامی شهرهای استان قزوین دایر شود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: نهاد و تریبون نماز جمعه متعلق به حزب الله است و هر کس که می تواند در آن حرفی را بزند که در راستای منافع مردم و در چارچوب قوانین و ولایت فقیه است باید مورد استقبال قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه آنچه در نماز جمعه مهم است حضور و جذب حداکثری مردم در این اجتماع بزرگ عبادی و سیاسی است، افزود: اقامه نماز، یعنی زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم، و این مهم باید در ستاد نماز جمعه به عنوان اصل قرار گیرد.
وی گفت: نماز جمعه یک نهاد مردمی است و مردم بیشترین نقش را دارند و در این مجموعه امام جمعه به عنوان فرماندهی قرارگاه فرهنگی است و به تعبیر مقام معظم رهبری باید فرماندهی کند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: از ظرفیت حضور بانوان در ستادهای نماز جمعه نباید غافل شد و مسئولان ستاد باید بتوانند به نحو احسن از این طیف استفاده ببرند.
6104/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.