به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان به مناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور در مصلای جمعه این شهر افزود: تریبون نماز جمعه باید محل بیان عملکرد نظام و خدمات دولت اسلامی باشد.
وی اظهارداشت: حضور در نمازجمعه و جماعات، مساجد و در بین مردم در دستور کار مسئولان قرار گیرد زیرا باعث می شود خیلی از مسایل و مشکلات در ادارات در این مکان ها پیگیری و برطرف و مایه دلگرمی و امیدواری بیشتر آنان به نظام و انقلاب شود.
پاک نژاد گفت: وحدت و همدلی جامعه در برهه کنونی که دشمنان قسم خورده، نظام و اسلام را هدف قرار داده اند در بین همه اقشار ضروری است.
فرماندارگناوه اظهارداشت: درطول 40 سال انقلاب خدمات شایانی در کشور صورت گرفته که کمتر بازگو شده و باید به صورت گسترده به اطلاع مردم رسانده شود.
وی افزود: باید برای جشن 40 سالگی انقلاب از هم اینک به رغم تلاش های دشمنان آماده شویم و ستاد دهه فجر هرچه زودتر فعال شود.
رئیس شورای اداری گناوه ادامه داد: اعضای شورای اداری باید به حفظ و حس دولت داری به عنوان نمایندگان دولت حساس و دقت نظر داشته و این مهم را در خود و مردم تقویت کنند و شناخت دقیق و آگاهی کامل از حوزه مسئولیت کاری داشته باشند.
پاک نژاد گفت: ادارات باید در اجرای هر برنامه ای هماهنگی های لازم با معاونت های فرمانداری داشته باشند.
امام جمعه گناوه گفت: نماز و امام جمعه نقش بی بدیل در هدایت جامعه اسلامی و مقابله توطئه های دشمنان ایفا می کند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: نمازجمعه به تعبیر مقام معظم رهبری قرارگاه ایمان و تقوا است که در تقویت بصیرت افزایی و هدایت و ایمان مردم نقش آفرینی می کند.
وی گفت: مخاطبان ائمه جمعه بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب باید همه افراد و محیط منطقه خود باشند و از محدود کردن خود با احزاب و گروه های خاص بشدت پرهیز کنند.
وی اظهارداشت: امامان جمعه سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این برهه که دشمنان باهم متحد شدند تا به نظام و انقلاب آسیب وارد کنند، رسالت آنان دوچندان می شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه با بیان اینکه نمازجمعه منادی وحدت است، گفت: قرارگاه فرهنگی باید بیش از پیش تقویت شود.
وی افزود: لازمه کنونی و مبرم کشور در برابر توطئه های دشمنان وحدت، همدلی و رفاقت در بین اقشار مختلف جامعه است.
امام جمعه گناوه از ادارات و نهادهایی که با ستاد نمازجمعه همکاری و تعامل دارند تقدیر کرد و گفت: حضور و مساعدت مسئولان و مردم کمک شایانی در اجرای برنامه های ستاد نمازجمعه این شهر داشته است.
پنجم مرداد سال 1358 نخستین نماز جمعه در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت‏اللَّه سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.