حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم شامگاه سه شنبه در دیدار با مسئولان سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: امروزه مسائل اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، اولویت کشور است و در منطقه آزاد ارس نیز شاهد این اولویت بندی هستیم.
وی تاکید کرد: هم اکنون کشور درگیر جنگ اقتصادی است و لازمه خروج از این وضعیت، عملکرد جهادگونه مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به آمارهای منطقه آزاد ارس در حوزه های مختلف از جمله حوزه های اقتصادی، خاطرنشان کرد: در 3 ماه گذشته اطلاعات کافی از فعالیت های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس به دست آورده ام و نشاط و پویایی منطقه جالب توجه است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروزه بیشتر مشکلات کشور مشکلات اقتصادی است، گفت: اظهارکرد: باید در تمام برنامه های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس، اصل اثرگذاری رعایت شده و مردم از فعالیت های صورت گرفته، رضایت کامل داشته باشند.
* همدلی و اتحاد مسئولان و مردم موفقیت ارس را به ارمغان آورده است
امام جمعه منطقه آزاد ارس هم گفت: همدلی مسئولان و مردم موفقیت سال های اخیر منطقه آزاد ارس در تمام بخش ها را رقم زده است.
حجت الاسلام سنجری با اشاره به 13 هفته از آغاز برپایی نماز جمعه در منطقه می گذرد، گفت: از تمام طیف های جامعه در نماز جمعه شرکت می کنند.
وی ادامه داد: نزدیک به 60درصد مراجعات به دفتر امام جمعه را جوانان تشکیل می دهند و حضور جوانان جلفا در برنامه های مذهبی و ملی باورنکردنی است.
امام جمعه منطقه آزاد ارس با اشاره به ولایت مداری مردم منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، آماری از روحانیان، شهیدان، ایثارگران و جانبازان منطقه و شهرستان را ارائه کرد و در زمینه برنامه های پیش روی ستاد اقامه نماز این شهرستان سخن گفت.
در این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، امام جمعه منطقه آزاد ارس، مسئولان و پرسنل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان شهرستان جلفا، مسئولان نظامی، انتظامی و سپاه شهرستان جلفا و جمعی از مردم ولایت مدار این شهرستان حضور داشتند.
منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس در استان آذربایجان شرقی (شهرستان‌های جلفا، کلیبر و خداآفرین) و شمال غرب ایران واقع شده‌ و بنا بر ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایران، پس از منطقه آزاد کیش، دومین منطقه آزاد توسعه یافته و در حال رشد کشور است .
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.