اسمااسماعیل پور،خبرانلاین لرستان ، معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، روز شنبه در این مراسم گفت:سپاه پاسداران امروز بیش از هر زمان دیگری به ویژه در عرصه های مختلف عمران و آبادانی و محرومیت زدایی روستاها موثراست .
سرهنگ کریم زینی وند اظهار داشت : سپاه در حوزه ترویج فرهنگ کار و تلاش در زمینه های مختلف مادی و معنوی کشوربا استفاده از تجربه جوانان و متخصصان بسیجی در امور فنی به ویژه اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی ایفا کرده است .
وی با اشاره به دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در عرصه سازندگی افزود: این قرارگاه به واسطه بسیجیان در میدان ها و حوزه های احداث پل ، تونل و راه با اقتدار موفق شده به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند .
معاون آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج سازندگی در سطح استان در کنار ماموریت فرهنگی و آموزش های لازم بسیجی در حوزه های خدمات بهداشتی و محرومیت زدایی خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی
و مردم ارائه داده است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: امروز سپاه پاسداران با اقتدار کامل در منطقه حضور دارد و همواره در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در کشور است .
سرگرد محمد محمودوند افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برنامه ها باید خروجی مثبت داشته و کامل و درست اجرا شود و بسیج با اقتدار در عرصه سازندگی کشور ورود کرده است .
وی افزود: در شهرستان پلدختر 700 رده بسیجی مورد بررسی قرار گرفته که یک پایگاه مقاومت در جشنواره سراسری مالک اشتر حضور پیدا کرده و سه رده منتخب استانی معرفی شده است .
بر پایه این گزارش در این جشنواره از 12 نفر از فرماندهان ، مسئولان و مدیران حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج پلدختر تجلیل شد .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715814
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.