فرماندار آستارا گفت: اولین کارگاه آموزشی گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه هماهنگی برگزاری این کارگاه در جمع مدیران افزود: این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و به مناسبت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انجام می شود.

فرماندار آستارا افزود: این کارگاه از سوی نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گیلان و فرمانداری آستارا با حضور اساتید دانشگاه برای فعالان اقتصادی و تجاری این شهرستان برگزار می شود.

وی با تاکید بر برنامه ریزی های جامع در راستای معرفی ظرفیت ها و توانمندی‌های حوزه اقتصادی آستارا اظهار داشت: باتوجه به شرایط ویژه استارا در تبادلات تجاری و اقتصادی، نیازمند تغییر نگرش‌های سنتی و بازتولید فرصت‌های جدید در این شهرستان هستیم که آموزش صاحبان حرفه و سرمایه گذاران در کنار علاقمندان به این حوزه نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی روز جمعه اول اردیبهشت ماه ساعت 16-18 در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.