به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در اولین جلسه ستاد شیلات استان قزوین با تبریک 13 رجب و میلاد امیرمومنان علی (ع) گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید از همه ظرفیت های استان به ویژه در زمینه آبزی پروری و شیلات استفاده کنیم تا هدف گذاری مقام معظم رهبری با سرعت و جدیت بیشتری در استان محقق شود.
وی ادامه داد: استان قزوین در سال 95 حدود 3 هزار و 288 تن انواع ماهی سردآبی و گرمابی تولید کرده است که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در سال جدید باید به دنبال افزایش و ارتقا این مقدار باشیم.
حبیبی افزود: امیدواریم با همت و کار مضاعف میزان تولیدات آبزی استان را به حدود 10 هزار تن افزایش دهیم و از ظرفیت استان در این زمینه نهایت بهره برداری را داشته باشیم.
حبیبی تاکید کرد: باید با مطالعات دقیق و کارشناسی شده به دنبال جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه باشیم و امیدواریم با همکاری و همراهی دستگاه های اجرائی با شتاب و سرعت بیشتری بسوی تحقق اهداف تعیین شده در این زمینه گام برداشت.
استان قزوین در سال 94، 2 هزار و 692 تن و در سال 95، 3 هزار و 283 تن انواع محصولات آبزی را تولید کرده و ظرفیت ارتقا این مقدار به 10 هزار تن را داراست.
6101/ 6128 *خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.