سرهنگ حکیم عبدالهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نوع کسر خدمت سربازی قانونی جدید بوده و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که طرح پژوهشی ارایه دهند، می توانند از امتیاز کسرخدمت سربازی بهره مند شوند.
وی افزود: دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی که طرح پژوهشی دارند بعد از طی نمودن فرآیند طرح و ارایه پروپوزال ، از 9 تا 12 ماه کسر خدمت و دانشجویان علوم انسانی نیز به همین ترتیب از 6 ماه تا 9 ماه کسر خدمت می گیرند.
رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها برای درج و نشر مقالات در حوزه اهداف و برنامه‌های ناجا می‌ توانند از فصل ‌نامه دانش انتظامی ناجا استفاده کنند.
وی همچنین به اقدامات این مرکز در هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: هفته پژوهش امسال با شعار پژوهش هدفمند، فناوری و ارزش افرین در خدمت تولید ملی برگزار و برنامه های ویژه ای در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ عبدالهی افزود: یکی از این برنامه ها مشارکت در نمایشگاه هفته پژوهش و راه اندازی غرفه پژوهش و فناوری ناجا در نمایشگاه بین المللی اهواز بود که آخرین دستاوردهای پژوهشی ناجا برای بازدید کنندگان به نمایش درآمد.
وی ادامه داد: برگزاری نشست های علمی با موضوع آسیبب ها و معضلات اجتماعی با حضور نخبگان دانشگاهی به همت بخش پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز از دیگر اقدامات علمی ما در هفته پژوهش بود.
رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد:همچنین نشست علمی دیگری نیز با حضور دانش آموزان نخبه و برتر استان در این هفته برگزار می شود.
وی تصریح کرد: برگزاری کاربست پژوهشی با موضوعات اجتماعی با حضور نخبگان و محققان نیز از دیگر برنامه های این مرکز به شمار می رود.
سرهنگ عبدالهی تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه مسائل اجتماعی و بررسی آسیب های پیرامون آن انجام شده و در سال گذشته این مرکز به عنوان مرکز برترناجا شناخته شد.
وی گفت: چندین طرح پژوهشی تاکنون با موضوعات آسیب های اجتماعی ارایه شده و راه کارهای مورد نظر نیز پیش بینی شده است.
رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خوزستان گفت: حمایت از ایده پردازان و استعدادهای برتر استان همواره یکی از اهداف اصلی این مرکز تحقیقاتی بوده و طرح های آن ها در صورت تایید در بانک اطلاعاتی ناجا به ثبت می رسید.
وی بیان کرد: دربحث تیراندازی ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با حمایت فرماندهی انتظامی استان امسال چندین جلسه اندیشه ورزی برگزار شده است؛ تیراندازی در مراسمات مختلف یکی از آسیب های جدی جامعه است که راه کارهای خوبی می توان در این زمینه با حمایت نخبگان استان طراحی کرد.
سرهنگ عبدالهی گفت: همچنین در حوزه سرقت ها نشست های مختلفی با نخبگان، مسئولان و بزرگان طوایف داشته ایم و راه کارهای خوبی نیز پیش بینی شده است.
/6002/7152
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.