جمشید کمایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این کار با همکاری بنیاد علوی انجام گرفت و هدف از انجام آن ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در سال تحصیلی جاری است تا امکان استفاده از منابع کنکور را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه 15 هزار و 270 دانش‌آموز خوزستانی زیر پوشش خدمات آموزشی بنیاد علوی هستند، بیان کرد: طرح حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار خوزستانی امسال شامل پنج هزار و 366 دانش‌آموز پایه نهم، پنج هزار و 227 دانش‌آموز پایه دهم و چهار هزار و 674 دانش‌آموز پایه یازدهم است.
کمایی اضافه کرد: علاوه بر توزیع کتب کنکوری رایگان، بنیاد علوی سه مرحله آزمون‌ کنکوری در پایه دوازدهم و دو مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می کند.
وی با اشاره به رشد 69 درصدی دانش آموزان زیرپوشش خدمات بنیاد علوی در سال تحصیلی جاری، گفت:هم اکنون 15 هزار و 270 دانش آموز زیر پوشش این طرح هستند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: بنیاد علوی زیر نظر دفتر رهبر معظم انقلاب است و فعالیت های خیرخواهانه ای در مدارس محروم کشور انجام می دهد.
وی افزود: توزیع رایگان کتاب های درسی، برگزاری کلاس تقویتی و کنکور، انجام مشاوره تحصیلی و برگزاری آزمون دوره ای برای ارتقای سطح عملی دانش آموزان محروم از فعالیت های بنیاد علوی است که همه ساله در کشور انجام می شود.
کمایی بیان کرد:بنیاد علوی در سال تحصیلی گذشته 10 هزار نفر از دانش‌آموزان خوزستانی را زیر پوشش قرار داد.
استان خوزستان دارای یک میلیون و 100 هزار دانش آموز، 40 منطقه آموزشی و 21 منطقه محروم است.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.