به گزارش ایرنا میرشاد ماجدی شنبه پس از حضور در دوره آموزش مربیگری فوتبال درجه B اهواز که همچنان در این شهرستان در حال برگزاری است با اشاره به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری فوتبال خوزستان افزود: از اینکه هیات های فوتبال به روند رو به رشد این رشته از لحاظ علمی و تجهیزات می پردازند، بسیار امیدوار کننده است
وی همچنین یکی از اهداف ما در فدراسیون ایجاد و تدوین محتوای جدید در کلاس های آموزشی فوتبال و فوتسال در کشور است که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد و تمامی مدرسان باید از این اصول پیروی کنند.
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با بیان این که تمامی مربیان طبق مقررات جدید می توانند فعالیت کنند افزود: اگر سطح دانش یک مدرس در حد بالا باشد، بدون شک مربیان با کیفیتی را تربیت می کند و به دنبال آن بازیکنان با کیفیتی توسط مربیان تحویل جامعه فوتبال می شود.
وی گفت: کمیته آموزش با هدف ارتقا و کیفیت بحث مربیگری در کشور دوره ها و آزمون های مختلفی را برگزار می کند تا بتواند با رفع نواقص، بستر رشد و توسعه فوتبال را در بحث آموزش و تربیت مربی فراهم کند.
ماجدی با اشاره به این که کیفیت برگزاری دوره های مربیگری در کشور برای کمیته بسیار اهمیت دارد گفت: با اجرای طرح نظام مند آموزش در سراسر کشور قصد داریم تا کیفیت مربیگری را ارتقا بخشیم .مربیان باید روی کیفیت مربیگری خود تمرکز کنند تا شاهد موفقیت و اجرای درست قوانین مربیگری باشیم تا نتیجه آن را در تیم ‌های ملی و باشگاهی شاهد باشیم.
عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان نیز گفت: فوتبال خوزستان از گذشته تا به امروز به عنوان قطب این رشته در کشور به شمار رفته لذا تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء و توسعه فوتبال در سطح استان انجام می دهیم.
وی با بیان این که بحث آموزش یکی از کلیدی ترین موارد در پیشرفت یک رشته ورزشی است گفت: در طی سال های اخیر برنامه های آموزشی خوبی از قبیل برگزاری دوره های مربیگری و داوری در سطح استان انجام شد و بنا داریم با هماهنگی فدراسیون این گونه کلاس ها را در طول سال به طور مستمر برگزار کنیم.
دوره مربیگری درجه B با حضور 24 مربی از روز پنجشنبه 15 آذرماه در اهواز آغاز شد و تا 23 همین ماه ادامه دارد. فریدون معینی و فریدون حردانی از مدرسین رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کنندگان در این دوره را آموزش می دهند.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.