به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره مربیگری که زیر نظر 'حسین شمس ' سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران ومدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا درمحل مجتمع تفریحی رفاهی وزارت کشور در ساری برگزار می شود ، 20 نفر از مربیان و بازیکنان مطرح و ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال ایران حضور دارند.
رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال مازندران گفت که این دوره در قالب دروس تئوری و عملی تخصصی توسط حسین شمس سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال ایران و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا و ' علی اکبر امینی ' مدرس رسمی فدراسیون فوتبال ایران تدریس می شود.
محمود سورتیچی افزود : مربیان با حضور در این دوره علاوه بر کسب دانش تخصصی بیشتر ، گواهی شرکت در دوره را هم دریافت می کنند .
وی، هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء سطح دانش مربیان فوتسال بیان کرد و ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، بیشتر مربیان فوتسال استان که عهده دار مربی گری در فوتسال هستند در این دوره حضور دارند.
رییس کمیته آموزش هیات فوتبال مازندران گفت که امسال در چندین دوره این هیات میزبان دوره های پیشرفته مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا و دوره های دانش افزایی برای مربیان فوتبال در ساری بوده است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.