صادق شاکری، چهارشنبه شب در جمع سرپرستان تیم های فوتسال استان با بیان اینکه انجام برنامه های فرهنگی محور حرکت فدراسیون فوتبال است ، به اهمیت انجام آن توسط تیم ها اشاره کرد و افزود: همان طور که تیم های ورزشی برای مسائل فنی اهمیت قائل هستند باید به انجام برنامه های ارزشی و فرهنگی نیز عنایت لازم داشته باشند.
وی ادامه داد: برای انجام فعالیت های فرهنگی در تیم ها و باشگاه های ورزشی باید در قالب یک طرح مشخص و دقیق در طول سال برنامه ریزی و ارزیابی مستمر انجام شود تا نقاط ضعف و قوت شناسایی و تداوم یابد.
دبیر هیات فوتبال استان تصریح کرد: تیم های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان هم اکنون به اندازه ای که به مسائل فنی اهمیت می دهند به مسائل فرهنگی توجه لازم ندارند،این امر موجب بروز برخی آسیب های اجتماعی می شود.
شاکری افزود: راه حل جلوگیری از بسیاری ناهنجاری ها ، آسیب ها و بد اخلاقی ها در عرصه ورزش و به خصوص فوتبال به خاطر مخاطبان زیادی که این رشته دارد، توجه جدی و توام با برنامه فعالیت های فرهنگی مورد نیاز است .
در این جلسه که سرپرستان تیم های فوتسال استان حضور داشتند، قرعه کشی لیگ برتر امیدهای استان انجام شد که بر اساس آن ، تیم های پارسه مهریز ، شهدای محمد آباد یزد ، انصار بهاباد ، آتیه سازان یزد و آمرلی میبد در قالب یک گروه و به صورت دوره ای و رفت و برگشت از نیمه دوم بهمن ماه 96مسابقات خود را برگزار می کنند.
از یزد 90 تیم در لیگ استانی و کشوری حضور دارد، این استان 47 هیات ورزشی و افزون بر 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی دارد .
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.