به گزارش ایرنا معاون دانشگاه علوم پزشکی دزفول عصر در آئین گشایش نمایشگاه تغذیه سالم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی غذا افزود: این نمایشگاه به منظور استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان دزفول برای تحقق شعار سال (حرکت به سمت گرسنگی جهانی صفر) برپا شده است.
شاپور مسعودی اظهار داشت: تلاش می شود اذهان عمومی را با استفاده از هنر به سمت کاهش گرسنگی متمایل کنیم زیرا با وجود اینکه یک میلیارد و 800 نفر اضافه وزن دارند بیش از 800 میلیون نفر نیز از گرسنگی رنج می برند.
وی افزود: سوء تغذیه در سال های اخیر بدلیل تحولات سیاسی و اقتصادی در کشورهای مختلف دوباره اوج گرفته است که باید برای کاهش این آمار اقدام لازم صورت گیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری دانشگاه و کانون هنرمندان به مدت 10 روز دایر خواهد بود.
مدیر هماهنگی نگارخانه هنرمندان دزفول نیز گفت: هنرمندان خوزستانی آثار خود را در زمینه های هنرهای تجسمی، نمایش و دیگر زمینه ها پیشنهاد دادند که از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند.
محمدرضا خردمند افزود: در این نمایشگاه از نماد سیب به عنوان یک تغذیه سالم استفاده شده تا شهروندان و مراجعه کنندگان برای پذیرایی به جای استفاده از شیرینی های مضر از سیب استفاده کنند.
وی افزود: در روزهای آینده از ظرفیت هنر موسیقی نیز در این نمایشگاه استفاده خواهد شد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.