به گزارش ایرنا، فرامند هاشمی زاده روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه هیات مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: اعتقاد کلی استانداری (به عنوان نماینده عالی دولت) حمایت از جامعه مهندسان نظام مهندسی ساختمان است.
وی با بیان اینکه امیدواریم این همدلی زمینه ساز ارتقای جایگاه مهندسان ساختمان را فراهم آورد، گفت: رویکرد وزیر جدید و بیان دیدگاه های وی در خصوص نظام مهندسی (در زمان تصدی استانداری مازندران) می تواند به بهبود جایگاه این سازمان کمک کند.
معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان داشت: نظام مهندسی باید در جامعه خوب دیده شده و لازم است در این خصوص فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد.
وی خاطر نشان کرد: پشتوانه علمی و تخصصی سازمان و احساس مسئولیت مهندسان در طراحی و نظارت بر پروژه های ساختمانی می تواند به بهتر دیده شدن آن کمک کند.
وی از هیات مدیره جدید خواست شرایط را به گونه ای فراهم کنند که در ساختمان های جدید آسایش، آرامش و اطمینان ساکنان در نقشه ها و طراحی ها لحاظ شود.
معاون عمرانی استانداری خوزستان در ادامه گفت: مهندسان عضو نظام مهندسی باید بیش از گذشته حرمت و جایگاه حرفه مهندسی را نگه دارند تا جامعه و مخاطبان، جایگاه واقعی نظام مهندسی را درک کنند.
وی افزود:رعایت نشدن این حرمت توسط برخی از مهندسان باعث بدنامی جامعه مهندسی در میان مردم می شود.
هاشمی زاده همچنین خواستار لحاظ کردن تاریخ و تمدن ایرانی- اسلامی در طراحی نقشه ها و اجرای آنها شد و گفت: باید شرایطی فراهم شود که انجام امور مهندسی سهل و آسان تر شود.
9931/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.