به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ویسمرادی روز سه شنبه در نشست با معتمدین، بزرگان و نمایندگان قشرهای مختلف مردم این شهرستان در سرسرای اجتماعات فرمانداری روانسر، افزود: مسئولان باید اعتماد مردم را جلب و مردم نیز باید با همفکری و همراهی، مسئولان را در پیشرفت امور یاری کنند.
وی با بیان اینکه یکی از راه های ارتباط مسئولان با مردم برگزاری نشست های صمیمانه و آزاداندیشی است، تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت های معتمدین و نخبگان توسعه جامعه را به دنبال خواهد داشت.
فرماندار روانسر ادامه داد: لایه های مختلف اجتماع در مقوله حقوق شهروندی ضعیف عمل می کنند و اگر همه افراد اجتماع حقوق دیگران را رعایت کنند حقوق شهروندی محقق می شود که این مهم می تواند در پیشرفت و اعتلای کشور نقش اصلی و اساسی را داشته باشد.
ویسمرادی با بیان اینکه مسئولیت پذیری اجتماعی را از کودکی به فرزندانمان بیاموزیم افزود: فرهنگ سازی راهگشای بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی است.
وی توسعه، اعتلا و پیشرفت یک شهر را در گرو مشارکت آحاد جامعه دانست و اضافه کرد: احساس بیگانگی نسبت به مسایل و موضوعات اجتماعی یکی از بزرگترین آفت های اجتماع است و همه باید خود را متعلق به شهر بدانیم.
فرماندار روانسر ادامه داد: تسهیل گری در امور مهمترین وظیفه دولت ها است و باید در این راستا از مواضع خود دفاع کند و دولت تدبیر و امید هم به دنبال راه حل برای رفع تنش ها است چرا که دولتمردان باور دارند مشکلات دولت همان مشکلات مردم است و دولت نمی خواهد مردم در رنج و مشقت باشد.
ویسمرادی بیان داشت: همه مردم می دانند که مشکلات اقتصادی وجود دارد اما نباید هیجانی رفتار و فشارهای روانی را بر مردم تحمیل کنیم و نمی شود هم از بیرون و هم از داخل کشور چالش داشته باشیم.
وی با بیان اینکه عده ای در کشور در حال پمپاژ ناامیدی و به دنبال ایجاد چالش برای دولت هستند گفت: ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت به کشور است و باید امید جامعه حفظ شود و مردم بدانند که حاکمیت با تمام توان درصدد حل مشکلات است و قطعا راه حلی پیدا می شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.