به گزارش ایرنا هدایت الله خادمی روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه  بهسازی و روکش آسفالت  محور صیدون - اسلام آباد اظهار داشت: شمال شرق خوزستان نسبت به دیگر مناطق خوزستان محروم واقع شده و ظرف چندین سال گذشته به این منطقه توجه لازم نشده است.
وی افزود: در شهرستان باغملک بیشترین آب و بهترین زمین های کشاورزی وجود دارد اما از نظر جاده ها این شهرستان وضعیت بدی دارد.
وی وضعیت بهداشت و درمان در این شهرستان را نیز نامناسب خواند و گفت: علاوه بر همه مشکلات وضعیت بد اشتغال در این شهرستان یکی از مشکلات عمده باغملک محسوب می شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه آغاز شده گفت: جاده صیدون به اسلام آباد یکی از حادثه خیزترین جاده ها است .
خادمی افزود: سال 94 مسیر ایذه به اهواز 200کشته داده که با توجه به اینکه یکی از مسیرهای پرترافیک کشور محسوب میشود جای نگرانی دارد.
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان نیز در این آیین گفت: کارهایی که دولت در 2سال اخیر انجام داده نسبت به دوره های قبل بسیار بیشتر است و در همه مناطق محروم استان به صورت یکسان این اقدامات انجام شده است.
کیامرث حاجی زاده بیان کرد: شهرستان باغملک با وجود اینکه بیشترین سهم را در انقلاب و دفاع مقدس را دارد اما جزو مناطق محروم است.
وی ادامه داد: در این دولت به بخش روستایی نگاه ویژه ای شده است و هم اکنون 2 طرح اضطراری در دست پیگیری است  با وجود اینکه وضعیت بودجه های عمرانی خوب نیست.

7164/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.