به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گتوند در این آیین گفت: 98 ماموریت از ابتدای سال تاکنون انجام شده است که این ماموریت ها شامل آتش سوزی فضای سبز شهری و حاشیه، تصادفات جاده ای و دیگر حوادث بوده که بخشی از این آنها عمدی بوده است.
مسعود رمضانی گماری افزود: با فرهنگ سازی و همکاری دیگر دستگاه های امدادرسان می توان این حوادث کاهش داد.
وی به کمبودها و مشکلات آتش نشانی شهر گتوند اشاره کرد و گفت: ست هیدرولیک، قیچی برش و دیگر ادوات از مهمترین کمبود های این آتش نشانی است که در تصادفات جاده ای ما را با مشکل مواجه می کنند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گتوند افزود: برای رفع مشکلات و تامین این امکانات نیازمند پیگیری بخشدار مرکزی، فرماندار و دیگر مسئولان هستیم تا در حین حوادث، عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی اظهار داشت: علاوه بر آتش نشانی شهر گتوند در شهرهای صالح شهر، سماله، ترکالکی و جنت مکان نیز با این کمبودها و مشکلات روبرو هستیم که نیاز است مسئولان نسبت به تامین آنها پیگیری کنند.
شهردار گتوند نیز در این آیین با تسلیت ایام محرم و شهدای حمله تروریستی اهواز گفت: ماموران آتش نشانی در حوادث، حافظ جان و مال مردم هستند ضمن اینکه در حین عملیات علاوه بر صدمات جسمی، صدمات روحی می بینند.
صدیقه میری با اشاره به کمبود امکانات آتش نشانی افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری گتوند یک قایق هم ندارد و دست ماموران آتش نشانی برای امداد رسانی خالی است که تامین این امکانات موجب تسریع در خدمت رسانی می شود.
بخشدار مرکزی شهرستان گتوند نیز با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی به نیروهای خدوم آتش نشانی گفت: مشکلات و کمبود ها همچون سال های گذشته در جلسات ستاد بحران مطرح و به صورت مکتوب از سوی بخشداری و فرمانداری به استان منعکس شده است ولی با توجه به کمبود اعتبارات تاکنون رفع نشده اند.
محسن آقایی افزود: ماموران آتش نشانی و دیگر نیروهای امدادی شهرستان گتوند به رغم کمبود امکانات و دیگر مشکلات در حوادث به خوبی به مردم خدمات رسانی می کنند.
در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از ماموران آتش نشانی شهرداری گتوند تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، رژه خودرویی آتش نشانی در سطح شهر گتوند، مانور امداد و نجات آتش نشانی شهرداری سماله و تجلیل از ماموران آتش نشانی شهرداری جنت مکان از جمله برنامه های آتش نشانی ها در روز آتش نشانی و ایمنی در سطح شهرستان گتوند بود.
هفتم مهرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.
شهرستان گتوند یکی از شهرهای حادثه خیز در شمال استان خوزستان قرار دارد.
7467/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.