به گزارش ایرنا عبدالحسین معظم فر روز شنبه در آئین گرامیداشت روز ملی آتش نشان در ایستگاه مرکزی آتش نشانی دزفول افزود: حدود 100 آتش نشان همراه با 11 خودروی عملیاتی در پنج ایستگاه آتش نشانی دزفول فعالیت دارند که 80 درصد خودروها فرسوده و مربوط به زمان جنگ هستند.
وی اظهار داشت: ناوگان خودرویی، امکانات امداد و نجات و تجهیزات فردی آتش نشانان دزفول نیازمند بروز شدن است که امیدواریم این امکانات در اسرع وقت تامین شوند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: به مناسبت روز ملی آتش نشان، غرفه آتش نشانی در نمایشگاه دفاع مقدس دزفول در پارک دولت راه اندازی شده است.
شهردار دزفول نیز در این آیین ضمن تبریک روز ملی آتش نشان گفت: تلاش بر این است که کمبود ناوگان خودرویی و تجهیزات آتش نشانی برطرف شود تا خدمات رسانی به شهروندان بهبود یابد.
محمدعلی دوایی فر افزود: شهامت آتش نشانان دزفول قابل تقدیر است و خدمات خوبی به ویژه در حوادث غیرمترقبه ای به شهروندان ارائه شده است.
به گزارش ایرنا دیدار با خانواده شهیدان ولایتی فر و زارع شهدای عملیات تروریستی رژه اهواز، برگزاری صبحگاه مشترک در پنج ایستگاه آتش نشانی دزفول و مانور خودرویی و موتورسورای از دیگر برنامه های آتش نشانی بود.
در پایان این آئین از آتش نشانان شهرستان دزفول تجلیل به عمل آمد.
بعد از حمله موشکی رژیم صدام به پالایشگاه آبادان در تاریخ هفتم مهرماه سال 59 و شهید شدن تعدادی از آتش نشانان پالایشگاه و شهر آبادان، این روز به نام روز ملی آتش نشان نامگذاری شد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.