به گزارش ایرنا، محسن گلابی شامگاه روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از نردبان 40 متری آتش نشانی افزود : تقویت ناوگان خودرویی، اعم از اطفایی و 2 منظوره اکنون در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
وی اظهارداشت : این نردبان که در کشورهای پیشرفته دنیا استفاده می شود قادر است وسعت بیشتری از محیط پیرامون خود را زیر پوشش قرار دهد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد : با توجه به افزایش آمار تصادفات جاده ای، سیستم های به روز هیدرولیک و فوماتیک به تجهیزات آتش نشانی اصفهان افزوده شده است.
گلابی به وظایف خطیر آتش نشان اشاره و تصریح کرد : یکی از مهمترین دغدغه‌ های این سازمان، تجهیزات حفاظت فردی نیروهای انسانی است که در این ارتباط 150 دستگاه تنفسی پیشرفته به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار به ناوگان تجهیزاتی اضافه شد.
شهردار اصفهان در این آیین گفت : ایثارگر واژه زیبایی است که به آتش نشانان اطلاق می‌شود، افرادی که از جان خود می‌گذرند تا زندگی دیگران را نجات دهند.
قدرت الله نوروزی بیان داشت : سازمان آتش نشانی اصفهان با برخورداری از نیروهای خدوم و ایثارگر و تجهیزات پیشرفته ، توانایی و آمادگی کامل مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
به اعتقاد وی بخشی از آرامش و راحتی موجود شهروندان اصفهانی در گرو سایه آمادگی و شجاعت آتش نشانان است.
نوروزی با تاکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از آتش نشانان اضافه کرد : مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر آمادگی دارد تا هر اقدامی را برای به روز شدن تجهیزات، افزایش دانش و تقویت بخش های مختلف این بخش انجام دهد.
شهردار اصفهان ادامه داد: سازمان آتشنشانی هم باید در اولین فرصت امکانات حمایتی لازم را در اختیار نیروهای آتش نشانی قرار دهد.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 624 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
ت 7150 / 6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.