مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: 22 نیروی آتش نشان، هشت افسر کشیک در داخل و خارج از حلقه پوشش امداد و سلامت به همراه هشت دستگاه خودروی سنگین خاموش کننده آتش و 2 دستگاه موتور سیکلت برای تامین ایمنی راهپیمایان در تمام مسیرهای راهپیمایی روز بزرگ 22 بهمن مستقر شده اند.
محمد شریعتی همچنین از آماده باش کامل بیش از 150 آتش نشان در نوبت های کاری خبر داد و افزود: سازمان آتش نشانی با استقرار هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی و 2 دستگاه موتور سیکلت عملیاتی در 9 نقطه از مسیرهای راهپیمایی از جمله خیابان استانداری، چهار راه شکرشکن، ابتدای خیابان های حافظ و سپاه، مقابل بازار قیصریه و ضلع شرقی میدان امام (ره) و همچنین 2 آتش نشان بدون وسیله نقلیه و با تجهیزات مناسب در مقابل جایگاه از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
وی اضافه کرد: 24 ایستگاه آتش نشانی سطح شهر نیز به عنوان پایگاه های پشتیبانی آماده انجام خدمت و تامین ایمنی شهروندان هستند.
شریعتی تصریح کرد: مدیران عملیاتی آتش نشانی با خودروهای سازمانی، بطور مستمر به گشت زنی می پردازند و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را کنترل می کنند.
وی خاطر نشان کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز 22 بهمن، هم پای مردم فهیم اصفهان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند و همچنین در صورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری می کنند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تمامی پایگاه های شهری اورژانس 115 در همه شهرستان های استان در حالت آماده باش قرار دارند.
غفور راستین افزود: 140 پایگاه اورژانس در سطح استان و یک پایگاه هوایی به همراه بالگرد امدادی آماده باش کامل هستند.
وی درباره پوشش امداد- سلامت راهپیمایان شهر اصفهان اظهارکرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس در محل تجمع راهپیمایان در میدان امام (ره) مستقر شده اند.
وی گفت: همچنین 14 آمبولانس به همراه تکنسین های فوریت های پزشکی در میدان های واقع در مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) مانند میدان امام حسین (ع)، میدان احمدآباد، میدان انقلاب و میدان امام علی (ع) مستقر هستند.
وی گفت: 35 نیروی تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی در میان راهپیمایان حضور دارند و پایگاه ‌های امدادی مستقر در مسیرهای راهپیمایی، آماده ارائه خدمات فوریت ‌های پزشکی به راهپیمایان خواهند بود.
وی درباره شهرستان های بزرگ استان از جمله شاهین شهر، نجف آباد و خمینی شهر افزود: در این شهرستان ها علاوه بر پایگاه های شهری، موتورلانس های امدادی نیز در مسیر راهپیمایی مستقر شده اند.
گ/7135 / 2093 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.