حجت الاسلام محمد حسین رحیمیان دوشنبه در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز همدردی با خانواده های شهدای این حادثه و دعای شفا برای مجروحان این حادثه افزود: همه ملت ایران در غم شهادت این عزیزان در اهواز ، شریک هستند.
حجت الاسلام محمد حسین رحیمیان به نمایندگانی از سوی مقام معظم رهبری به همراه نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حضور یافت.
به گزارش ایرنا همچنین حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی از سوی رییس جمهوری و هیات دولت دراین مراسم شرکت دارند و همگام با مردم در تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اهواز حضور یافتند.
براساس برنامه اعلام شده 12 شهید برای تدفین به گلزار بهشت آباد اهواز در حال انتقال است و پیکرهای 12 شهید دیگر این حادثه نیز برای تشییع و تدفین به شهرهای خرم آباد، دزفول، باغملک، مسجدسلیمان، بهبهان منتقل می شوند.
حادثه تروریستی روز شنبه 31 شهریور درحاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز ، توسط عوامل گروه تکفیری تروریستی الاحواز رخ داد 24 شهید و 68 زخمی بر جا گذاشت.
به گزارش ایرنا در مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی ، وزیران اطلاعات، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند.
استاندار خوزستان به منظور بزرگداشت شهدای تروریستی و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز، ادارات، مدارس و مراکز دانشگاهی استان خوزستان را تعطیل کرد.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 24 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
هیات دولت نیز امروز دوشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
از 68 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون حدود 40 نفر از بیمارستان مرخص شدند.
/6002/6065
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.