نوراله حسن زاده روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا بیان کرد: وی گفت: افزایش نرخ ارز در حوزه صنعت باعث اختلالاتی در به روزرسانی تکنولوژی و ماشین آلات و تهیه مواد اولیه صنایع در خوزستان شده است.
وی با اشاره به نوسان شدید قیمت مواد اولیه صنایع در خوزستان از جمله در بخش فولاد و پتروشیمی گفت:با تغییر نرخ ارز مواد اولیه پتروشیمی ها دچار نوسان شدیدی شده و مواد اولیه آنها نایاب شده است؛ این مشکلات باعث افزایش قیمت فرآورده های پتروشیمی ها شده که افزایش قیمت آب معدنی نیز به دلیل افزایش قیمت بطری، از این موضوع نشات می گیرد.
حسن زاده بیان کرد: در این راستا بازرسی از پتروشیمی ها در دستور کار قرار گرفته و اگر تخلفی مشاهده شود به شدت با متخلفان برخورد می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه از مواردی که این روزها به دلیل افزایش قیمت در بازار بسیار به چشم می خورد بحث احتکار کالاها است بیان کرد: احتکار تعریف مشخصی دارد؛ اگر یک کالا مشتری داشته باشد ولی به خاطر گرانتر شدن در انبار نگهداری شود احتکار است و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان قاطعانه با آن برخورد خواهند کرد.
حسن زاده گفت: از وظایف ما آمارگیری اجناس و کالاها در انبارها و اعلام در سامانه اعلام موجودی انبارها است که به صورت ماهیانه این موضوع را رصد می کنیم.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.