رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان گفت: با توجه به نوسانات بازار و مشکلاتی که پیش رو است، ما با هرگونه افزایش قیمت کالاها به ‌شدت مخالف کرده و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، عبدالخالق شعبانی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در بازار وجود دارد، ما بازرسی‌های متداومی را به‌ صورت کشیکی تعیین کردیم و همکاران ما  محسوس و نامحسوس از بازار بازرسی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به تأکیدات فرماندار شهرستان و تعیین بازرسان ویژه با همکاری فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسی‌ها به‌ صورت صبح و بعد از ظهر صورت می‌گیرد. ما اجازه سو استفاده به سودجویان را نمی‌دهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان بیان کرد: با توجه به تأکیدات دولت و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، برخی اقلام از مایحتاج عمومی مردم بخصوص گوشت مرغ و شکر به‌ صورت انبوه در شهرستان هندیجان توزیع می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ما روزانه بیش از 2 تن گوشت مرغ در سطح شهرستان توزیع می‌کنیم و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت. هر کیلو گوشت مرغ توزیعی در هندیجان 6800 تومان به فروش می‌رسد.

شعبانی عنوان کرد: در بحث پرداخت وام‌ به لنج های سطح شهرستان ما دخالتی نداریم. این‌گونه پیگیری و طرح حمایت از لنج ها با اتحادیه‌های لنج داران است، ما فقط به‌ عنوان همکاری فرم‌های مربوطه را در اختیار لنج داران واجد شرایط می‌گذاریم.

وی ادامه داد: هنگامی‌ که صاحبان لنج ها فرم‌ها را تکمیل کردند با پرونده به استان ارسال و از آنجا در صورت تایید تسهیلات پرداخت می‌شود. مردم عزیز باید از طریق صنف لنج داران پیگیری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.