به گزارش خبرنگار ایرنا، شکراله حسن بیگی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان رباط کریم که در فرهنگسرای معلم این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر با 2 جنگ روانی و اقتصادی روبرو هستیم افزود: جنگ روانی به گونه‌ای شده که عده‌ای به دنبال افزایش قیمت‌ها و احتکار رفته‌اند و این یک کار ناشایست است.
وی تصریح کرد:می‌دانیم تحریم اثری در سیاست‌های کشور ندارد و ما برنامه‌ریزی‌های خوبی در این باره داریم چرا که این تحریم‌ها در چند سال گذشته نیز بود اما دیدیم کشور تحریم‌ها را پست سر گذاشت.
معاون استاندار تهران ادامه داد: نباید این تفکر در میان باشد که اگر به اداره‌ای برویم تا رشوه پرداخت نکنیم کارمان انجام نمی‌شود، این رشوه مانند موریانه‌ای است که خانه را از بنیان خراب می‌کند.
به گفته این مقام مسئول، ما موظفیم رضایتمندی مردم را پیگیری کنیم و نباید تکریم مردم به گذاشتن یک میز ختم شود و بعدها همان نیز فراموش شود.
حسن بیگی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان به عنوان کسانی که ساده زیست بودند و جانشان را در راه انقلاب دادند، می توانند الگوی مناسبی برای جوانان باشند.
وی تصریح کرد: امروز دبیرستانی‌ها و دانش آموختگان ما نام شهدا را می‌دانند اما با زندگی آن‌ها شاید آشنا نباشند. باید به سمتی رفت که اقشار تحصیل کرده با شهدا آشنا شوند.
حسن بیگی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور بیشتر جوانان در مسئولیت های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: بازنشستگان باید کنار بروند و راه را به جوانان بدهند و رهبری نیز در جوان‌گرایی پیشتاز شدند و به همین منظور رئیس سازمان تبلیغات را یک جوان تعیین فرمودند.
وی تاکید کرد: اگر امروز سمتی در کشور داریم باید آن را به درستی اجرا کنیم و از هفته دولت به درستی استفاده کرده و خدمات را به گوش مردم برسانیم.

** لزوم تقویت وحدت ملی و جلوگیری از انتقال اختلافات درون سازمانی در بین مردم
در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان رباط کریم فرماندار این شهرستان نیز طی سخنانی گفت: دولت و وزرای کشور در حال تلاش برای تقویت اعتماد مردم هستند و نباید دعواهای درون سازمانی به مردم انتقال یابد چرا که دشمنان در حال تلاش هستند تا نظام اسلامی را تضعیف کنند.
سید مهدی ساداتی تصریح کرد: باید امید در دل مردم زنده کنیم؛ حمایت از دولت یک اصل است و دولت نیز به اصول و برنامه‌ها پایبند است و به طور قطع نباید در ماجرای استیضاح وزرا شاهد بد اخلاقی برخی‌ها باشیم،
وی ادامه داد: در هفته دولت 34 پروژه عمرانی، رفاهی و درمانی در شهرستان رباط کریم به بهره برداری رسید.
فرماندار رباط کریم اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 75درصد مصوبات استاندار تهران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اجرایی شده و شاهد تحرک و پویایی در شهرستان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز تابلویی از انسجام و برادری در میان مسئولان شهرستان وجود دارد که این یک توان بسیار خوب در رباط کریم است.
ساداتی با اشاره به پتانسیل‌های صنعتی رباط کریم عنوان کرد: امروز رباط کریم می‌تواند نمایشگاهی از توسعه و صنعت باشد و قرار گرفتن پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر و وجود قومیت‌های گوناگون و تلاش مسئولان از نمونه بارز همبستگی در این شهرستان است.
جلسه شورای اداری شهرستان رباط کریم امروز (سه شنبه) با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران برگزار شد.
تهرام/7243/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.