به گزارش ایرنا محمد رضا صالحی روز شنبه در همایش بازرسی و ارتقای سلامت اداری این استان بر بالا بردن انگیزه کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: همه کارکنان در رشد و توسعه دستگاه ها نقش دارند همه باید خود را عضو یک خانواده بدانند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 15 دستگاه نظارتی بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت دارند افزود: اما هم اکنون چه اتفاقی رخ داده است که سطح تخلفات که در سال های گذشته در سطوح پایین تر بود به سطح مدیران رسیده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر نظارت دستگاه های بازرسی و نظارت باید نظارت عمومی در جامعه توسط مردم نیز وجود داشته باشد، سمن ها، احزاب، گروه های مختلف در کنار دستگاه های نظارتی بر دستگاه ها نظارت داشته باشند.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نظارت عامه را نباید از دست بدهیم افزود: تقویت نهاد های نظارتی، جراید، مطبوعات و سازمان های غیردولتی در دستور کار باید باشد.
صالحی با بیان اینکه دستگاه ها حق ندارند از رسانه های این اسان شکایت کنند افزود: منتقد را باید همواره تشویق کنیم، نبود انتقاد و منتقد دستگاه های اجرایی را بی اثر خواهد کرد.
وی بر برخورد با تبعیض و رانت تاکید کرد و گفت: انحصار اقتصادی رانت می آورد.
استاندار خراسان شمالی از مدیران دستگا های اجرایی خواست تا در گزارش عملکرد دهه فجر به مردم یک ریال نیز غیر واقعی ارائه ندهند.
صالحی بر گزارش صادقانه به مردم تاکید کرد و افزود: به هر میزانی که کار شده است همان را اطلاع رسانی کنید.
3007/ 6042/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.