به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیکاری و شرایط نامناسب اقتصادی یکی از علت های ارتکاب جرم است، گفت: امسال در طرح نوروزی 2 هزار و 664 فقره پرونده تخلف در این استان بررسی شده است.
وی به افزایش کشف سرقت ها در این استان در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح 243 فقره سرقت در استان به ثبت رسید که این رقم در مدت مشابه پارسال 212 فقره گزارش شده بود.
وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال 187 فقره از سرقت ها منجر به کشف شده است گفت: کشف سرقت ها در طرح نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 8 درصد افزایش یافته است.
سردار مظاهری تصریح کرد: در این مدت 68 نفر سارق دستگیر و به محاکم قضایی تحویل شدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: نوروز امسال 51 مورد جعل و کلاهبرداری در استان به ثبت رسیده که از این تعداد 27 مورد کشف شده و 19 نفر در این زمینه دستگیر شده اند.
سردار مظاهری به کشف کالاهای قاچاق اشاره کرد و افزود: در طرح نوروزی امسال، سه متهم در زمینه قاچاق کالا دستگیر شده اند که ارزش ریالی این تخلف ها 407 میلیون و 750 هزار ریال گزارش شده است.
وی به اجرای طرح امنیت اخلاقی در نوروز اشاره کرد و گفت: در این مدت سه هزار و 679 مورد تذکر لسانی به بانوان بدحجاب داده شده است و 30 مورد تعهد کتبی از بانوان بدحجاب گرفته شده و سه نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی امسال سه هزار نیروی پلیس مشارکت داشته اند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
7185 /6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.