به گزارش ایرنا سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی دستگیری چند باند کالای قاچاق در بجنورد، دستگیری سرکرده اصلی این باند در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش چند روزه موفق به شناسایی سرکرده اصلی باند ورود کالای قاچاق به استان شدند، افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم اصلی این پرونده که اقدام به ورود و پخش انواع کالای قاچاق در شهرستان بجنورد می کرد را دستگیر کردند.
سردار مظاهری افزود: در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد 28 هزار و 503 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال کشف که برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.
وی با اشاره به اینکه بعد از تشکیل پرونده، متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه بی امان با ورود کالای قاچاق، این موضوع به صورت جدی و مستمر در دستور کار ماموران قرار دارد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه اخباری را در این خصوص که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.