به گزارش ایرنا، علی شورزاده دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: اکنون 253 مشاور در مدارس استان حضور دارند که با اولویت و رویکرد ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان مقطع متوسطه اول فعالیت دارند.
وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی، برای هر 15 دانش آموز یک ساعت خدمات مشاوره ای در مدارس ارائه می شود.

* راه دسترسی به اردوگاه دانش آموزی بجنورد اجرا می شود
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: راه دسترسی به اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه اجرای این اردوگاه در سال 74 آغاز شد و تاکنون به طول کشیده است افزود: اجرای این پروژه از سال 92 شتاب گرفته است اما بهره برداری از این پروژه 20 ساله، در انتظار ایجاد راه دسترسی است.
وی تصریح کرد: راه دسترسی به این اردوگاه منطبق بر راه دسترسی سد بش قارداش است که توسط شرکت آب منطقه ای در حال اجرا است و این شرکت تعهد داشته که در قبال دریافت زمین، این پروژه راهسازی را اجرا کند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با پیگیری های استانداری و با رایزنی های انجام شده، شرکت آب منطقه ای به ساخت راه دسترسی مکلف شده و امید می رود این اردوگاه سال آتی برای حضور دانش آموزان مهیا شود.
شورزاده درباره اجرای اردوگاه دانش آموزی در اسفراین گفت: این اردوگاه اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: اردوگاه دانش آموزی شیروان نیز دیگر پروژه در حال ساخت است که پیگیر هستیم تا با تخصیص اعتبارات، به اجرای آن سرعت داده شود.

* اعزام 7000 دانش آموز به اردوهای راهیان نور
شورزاده با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: بر اساس اهداف، امسال هفت هزار دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و در مرحله نخست، سه هزار و 200 دانش آموز به این اردوها اعزام شده اند.
وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در حال انجام است، افزود: تدابیر لازم برای تامین ایمنی دانش آموزان در این اردوها اتخاذ شده است و اتوبوس ها به لحاظ فنی بررسی می شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: پارسال هفت هزار و 36 نفر از دانش آموزان استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
164 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از 2 هزار آموزشگاه زیر نظر 14 هزار فرهنگی در حال تحصیل هستند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.