به گزارش ایرنا، مجید پورعیسی چهارشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: تاکنون اوراق مشارکت دو سوم از 2 هزار پروژه عمرانی استان به پیمانکاران داده شده است.
وی افزود: حدود 700 پروژه در استان یا به مناقصه نرفته و یا اگر مناقصه برگزار شده، اوراق مشارکت آنان به پیمانکار واگذار نشده است که باید به سرعت تعیین تکلیف شود.
وی افزود: در صورتی که مدیران برای ساماندهی وضعیت پروژه ها در مناقصه گذاشتن و پرداخت اوراق مشارکت به پیمانکاران تعلل داشته باشند، اعتبار پروژه ها جابه جا می شود.
پورعیسی خاطرنشان کرد: چند دستگاه اجرایی در استان اهتمام لازم ندارند و کارها به کندی پیش می رود.
وی با بیان اینکه در نظام اداری استان نیاز به اصلاحات داریم گفت: اگر مدیران در انجام کارها و وظایف حساس باشند شاهد تحول اساسی خوهیم بود.
وی در باره جایگاه خراسان شمالی در فضای کسب و کار گفت: یکی از مشکلات اساسی در استان نبود حساسیت به زمان در مدیران است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی تاکید کرد: برای بهبود فضای کسب و کار در استان از مدیران انتظار می رود کارها را به موقع انجام دهند.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در این نشست درباره اظهارات استاندار استان مبنی بر اینکه اطلاعات گزارش های طرح شده درباره فضای محیط کسب و کار استان مورد قبول نیست گفت: این گزارش ملی است و اگر مورد قبول نیست باید اثبات شود که وضعیت استان بهتر است و اگر مورد قبول است باید تلاش شود که وضعیت بهبود یابد.
حجت الاسلام جعفری اظهار کرد: برای بهبود فضای کسب و کار باید از ظرفیت ها درست استفاده شود و باید بخش خصوصی را با خود همراه سازیم.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.