به گزارش ایرنا، برای افتتاح این طرح ها که 71 طرح شبکه انتقال و فیبرنوری، راه اندازی138 سایت 'بی تی اس' موبایل، توسعه و تجهیزات 20 شبکه ارتباطی، 100 اینترنت شبکه روستایی مرکز بهداشت و توسعه 13 شبکه دیتا و اینترنت است، بیش از ۶۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.
همچنین به همین مناسبت بهره برداری از 136 طرح عمرانی و خدماتی به صورت متمرکز در روستای بیگان از توابع بخش مرکزی شیروان آغاز شد.
این طرح ها در زمینه راه روستایی، گازرسانی، طرح هادی، برق رسانی، آب روستایی، مخابرات، پست بانک، مدارس، جهاد کشاورزی و ... بوده است که برای تکمیل آن ها 408 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
افتتاح دیتای پر سرعت مخابرات شیروان، طرح هادی روستای بیگان با 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و تحویل 122مسکن روستایی در سطح شهرستان با 21 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار به صورت نمادین از مهم ترین طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
فرماندار شیروان گفت: اقدامات و عملکرد خوبی که در سطح استان خراسان شمالی همچون ایجاد تونل سبز در ورودی های شهرها و معرفی روستای سبز و بدون بیکار انجام شده به طورقطع نویدبخش کاهش معضلات مردم این خطه خواهد بود.
امین رضا مرآتی اظهار کرد: دولت توانسته نابسمانی ها و تورم را کنترل کند و در آینده شاهد جهش اقتصادی خواهیم بود .
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.