به گزارش ایرنا محمود متدین سه شنبه در مجمع انتخابات ووشو در خراسان شمالی با بیان اینکه در این استان دوره های استعدادیابی برگزار نشده است اظهارکرد: برگزاری دوره استعدادیابی می تواند برای استان راه گشا باشد و بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
وی ادامه داد: با توجه به استعدادهای نهفته و موجود در خراسان شمالی، توقع ما در این رشته ورزشی بیش از این ها است و امیدواریم به جایگاه اصلی خودش دست پیدا کند.
متدین گفت: رشته ورزشی ووشو ازجایگاه ویژه ای در سطح کشور برخوردار است و امسال برای نخستین بار در مسابقات جهانی مقام اول را کسب کرد که امیدواریم روند این پیروزی ها ادامه پیدا کند .
وی با اشاره به مسابقات آسیایی در سال آینده اظهارکرد: 2 رویداد مهم هم در کشور پیش رو داریم که یکی مسابقات المپیک و دیگری مسابقات آسیایی است که امیدواریم مانند سال های گذشته در بازی های آسیایی خوش بدرخشیم و برای کشورمان مدال های رنگارنگ بدست بیاوریم.
دبیر فدراسیون ووشو بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مشهد در حال برگزاری و از سطح بالایی برخوردار است و در بخش ساندا 274 نفر از سانداکاران در قالب 33 تیم حضور دارند.
وی گفت: در این دوره از مسابقات یک نفر از سانداکاران خراسان شمالی به مرحله نیمه نهایی و یک نفر هم به فینال رسید که امیدواریم بتوانند طلای این دوره از مسابقات را کسب کنند.
دبیر فدراسیون ووشو تاکید کرد:این مهم به همراه برنامه ریزی مدون و منسجم محقق می شود در غیر این صورت به نقطه مطلوبی نخواهیم رسید.
وی درباره درخواست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی مبنی بر اینکه این استان میزبان مسابقات قهرمانی کشور باشد گفت: فدراسیون برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در هر کدام از استان ها که شرایط لازم را داشته باشند، آمادگی دارد.
وی از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی درخواست کرد که سالن اختصاصی برای ووشو کاران در نظر بگیرد، فدراسیون ووشو هم در زمینه امکانات به این هیات در استان کمک می کند تا کمبودها رفع شود و از جایگاه فعلی به رده های 15و 16 جدول در کشور ارتقاء پیدا کند.
گفتنی است که در این مجمع بهروز صیاد با تعداد هشت رای به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات ووشوی خراسان شمالی معرفی شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.