به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهمن طیبی روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان گلستان اظهار کرد: در شهرهای استان چهره های مستعد این رشته ورزشی حضور دارند که با فراهم کردن امکانات لازم و کشف این استعدادها ، آینده روشنی در انتظار ورزش گلستان خواهد بود.
وی بیان کرد: یکی از مشکلات تیراندازی با کمان گلستان فعال نبودن این رشته در همه شهرهای استان بوده که مانع از فعالیت ورزشکاران توانمند شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: یکی از اقدامات دوره جدید فعالیت این رشته باید توسعه و رونق تیراندازی با کمان در همه شهرها و کمک گرفتن از مدیران شهری برای توسعه و گسترش این رشته است.
طیبی ادامه داد: نهادهایی مانند شهرداریها امکان و توانایی مناسبی برای کمک به ورزش دارند که می توان از آن برای بهبود این رشته بهره مند شد.
وی همچنین بر لزوم برگزاری مسابقات بیشتر میان ورزشکاران تیراندازی با کمان گلستان تاکید کرد و گفت: میزبانی از رویدادهای ملی و برگزاری رقابت های استانی برای برطرف شدن نقاط ضعف یکی از راه های تقویت هر چه بهتر بنیه فنی ورزشکاران و آماده شدن آنها برای حضور در رویدادهای بزرگ و معتبر است.
در پایان این مجمع و با رای گیری از اعضا ، سیدمحمدعلی حسینی تنها نامزد این مسئولیت با 10 رای موافق در مقابل 4 رای سفید برای چهار سال به عنوان رییس هیات تیراندازی با کمان گلستان انتخاب شد .
وی پیش از این هم ریاست هیات تیراندازی با کمان گلستان را بر عهده داشت.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.