به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهمن طیبی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گلستان اظهار کرد: این هیات که شامل رشته های ورزشی متعددی است از برخی بی مهری ها و کم توجهی های سالیان گذشته رنج می برد که باید برای برطرف کردن این کمبودها و جبران فاصله های ایجاد شده تلاش مضاعف انجام شود .
وی بیان کرد: یکی از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد گلستان ، وجود استعدادهای فراوان و متعدد در رشته های گوناگون ورزشی است که در رشته های مرتبط با ناشنوایان هم این ظرفیت در همه جای استان پراکنده و دارای قابلیت های فراوان برای کسب مدال و افتخار آفرینی هستند .
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: ورزشکاران ناشنوا امکان گفتن شکایت و کمبودهای خود را ندارند و این مورد نباید دلیلی برای کم توجهی به خواسته های آنان شود.
طیبی ادامه داد: تقسیم عادلانه امکانات و بهره مند شدن همه ورزشکاران توانمند، لازمه رشد مطلوب و پیشرفت مداوم ورزش گلستان است که تلاش می کنیم برای پربارتر شدن کارنامه مدال آوری استان به این هدف دست پیدا کنیم .
در پایان این مجمع و با برگزاری انتخابات ، صادق داداشی سرپرست پیشین این هیات با 11 رای از 12 رای اعضای مجمع به عنوان رییس جدید هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گلستان انتخاب شد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.