به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهرداد ابراهیمی در نشست هم اندیشی معاونان فرمانداران و بخشداران استان با اشاره به فشارهای خارجی و داخلی بر دولت تاکید کرد: ما بر این باور هستیم که سیاست های اتخاذ شده و مسیر پیش رو، راه سعادت ملت و نظام است و بر پیمودن آن اصرار می ورزیم.
وی با بیان این که علاوه بر عوامل خارجی، تعدادی در داخل کشور نیز علیه دولت کار می کنند، اظهار داشت: وظیفه ما کارگزاران نظام ، دفاع از عملکرد دولت و اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده به مردم است.
ابراهیمی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع آموزش و برنامه ریزی برای ارتقای آن ویژه بخشداران اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات موثری انجام گرفته است.
وی با تاکید بر ضرورت دهگردشی فرمانداران و بخشداران، ارتباط با مردم و حضور میدانی را راهکاری موثر برای تصمیم گیری های کارشناسانه و کارآمد دانست.
وی استقرار و اسکان بخشداران در محل های خدمتی را مورد تأکید قرار داد و افزود:از فعالیت بخشداران غیر مقیم بر اساس قوانین ممانعت به عمل خواهد آمد.
ابراهیمی ، ایده پردازی، ارائه روش های نوین و خلاقانه در بخش ها و روستاها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه قرار داشته باشد.
وی هم چنین برای تامین تجهیزات مورد نیاز بخشداری ها و موضوعات رفاهی همکاران قول پیگیری داد.
شایان ذکر است که بخشداران به بیان مشکلاتی همچون نبود پوشش شبکه های دیجیتال در روستاها، نبود راه دسترسی و آسفالت در برخی نقاط، استقرار ادارات در شهرستان ها، توجه به حوزه بهداشت و درمان در شهرستان ها، کمبود نیرو در ادارات و ضعف آنتن دهی موبایل در شهرستان ها و بخش ها پرداختند و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار پس از استماع این سخنان راهکارهای لازم برای حل این مشکلات یا به حداقل رساندن این مسائل را ارائه داد.
6042 انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.