حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: باید ملت آگاه و مسئولان هم چنان مواظب توطئه های جدید دشمن باشند زیراکه دشمن مکار هر روز توطئه و نقشه های خود را عوض می کند.
وی گفت: امروز اروپا عنوان می کند که ما با شما هستیم اما دروغ می گویند و می خواهند مسائل نظامی و موشکی ما را به مذاکره بکشانند.
امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به صف آرایی دو جبهه حق و باطل در مقابل هم از زمان حضرت آدم تاکنون اظهارکرد: امروز در دنیا مستکبرین عالم و در راس آن امریکا از همه مکارتر هستند.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: آنها پشت پرده خیانت می کنند، کودکان شیرخوار را می کشند و عنوان می کنند که مدافع حقوق بشر هستند، حرف اینها را باورنکنید.
وی اظهار کرد: اگر دشمنان حرفی از حقوق بشر می زنند هم باید در قالب همان مکر تعبیر کنیم؛ چقدر اینها علیه ایران مکر و توطئه کردند، در سوریه و عراق چه کارهایی کردند، اما هرچه در این مدت نقشه کشیدند خودشان ضرر کردند، امروز سوریه ای که در محاصره داعش بود؛ دارد آزاد می شود، در کشور عراق که آمده اند چندین استان را تصرف کرده اند، از لوس وجود تکفیری های وهابی آزاد می شود.
وی گفت: آمریکا گروهک تروریستی و صهیونیستی را روی کار آورد و حجاز به آن ها پول داد اما، خودشان هم اکنون گرفتار و بدبخت شده اند.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به بازسازی مسجد جامع مرکز استان اظهارکرد: ثواب اقامه نماز در این مسجد بیشتر از دیگر مساجد است و مقام معظم رهبری نیز در سفر به این استان برای بازسازی آن هشت میلیارد ریال اعتبار اختصاص دادند.
وی خواستار مشارکت همه برای بازسازی این بنای دینی در شهر بجنورد شد.
امام جمعه بجنورد در پایان از نمازگزارن و مردم خواست که به مردم مظلوم میانمار و یمن کمک کنند و اظهار کرد: در هفته آینده در چند نقطه چادرهایی را به عنوان کمک به این دو ملت مظلوم بنا خواهیم کرد.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.