به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه شهرری با اشاره به روز ٨ اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی در سازمان آموزش و پرورش گفت: کسانی که مسئولیتی در حوزه آموزش و پرورش جوانان کشور دارند باید تربیت را از حالت لسانی و زبانی به سمت تربیت عملی هدایت کنند چرا که در غیر این صورت جواب معکوس خواهد داد.
وی با بیان اینکه در تربیت جوانان باید خود سازی محور اصلی باشد اظهار داشت: تحصیل علم بدون تهذیب نفس و خود سازی از انسان یک حیوان درنده مانند صدام ملعون، جنایتکاران غربی فعال در یمن، عراق، افغانستان و داعشی های وحشی که انسان کشی را شیوه کار خود قرار داده اند می سازد.
ابراهیمی به حدیثی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه فرزندانتان را با اهل بیت(ع) و قرائت قرآن آشنا کنید اشاره کرد و افزود: جوانان جامعه ما نیاز شدید به تربیت قرآنی و تربیت توام با قرائت قرآن دارند.
وی در ادامه به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تهران اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) ٥٠ سال قبل راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران را آزاد سازی فلسطین و قدس شریف ترسیم کرده بود که امروز جانشین بحق ایشان مقام معظم رهبری به خوبی و با جدیت تمام این مسیر را ادامه می دهد.
ابراهیمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران راه درست و سیاست خوبی را در قبال مردم فلسطین در دستور کار خود گرفته است عنوان داشت: امروز به برکت حمایت های جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت و حزب الله و همچنین تبلیغات تاثیرگذار ایران، اسرائیل غاصب محدود شده و نمی تواند هر گونه که دوست دارد اهداف خود را پیش ببرد.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از مشهد مقدس توانایی با خاک یکسان کردن اسرائیل را دارد.
وی به سیاست های دولت جدیدآمریکا در قبال کشورهای عربی اشاره کرد و گفت: کشورهای بدبخت منطقه به ویژه عربستان دلارهای باد آورده نفتی خود را در اختیار اجرای طرح های استکباری غربی ها در منطقه قرار داده اند در حالی که باید بدانند جمهوری اسلامی ایران خیر خواه آنان است.
ابراهیمی به موضع گیری کشورهای منطقه در کنفرانس مونیخ علیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان کشورهای منطقه از جمله ترکیه برای ماندن در قدرت هر روز به سمت کشور جدیدی گرایش پیدا می کنند و حمایت های ایران را از جبهه مقاومت بخاطر مخالفت با برنامه های غربی ها در منطقه خاورمیانه مورد انتقاد قرار می دهند.
3218/ 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.