به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله کاظم صدیقی روز سه شنبه در کنگره شهید محمد منتظر قائم در یزد افزود: این شهید والامقام انقلاب اسلامی به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ دشمنان در ابعاد معنوی، علمی و مبارزه با نفوذ و نفاق یک الگو برای همگان است.
وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف شاهد فعالیت نفوذی ها برای ضربه زدن به اصل نظام و مردم بوده ایم و قطعا این کار در ابعاد مختلف همچنان ادامه دارد.
امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: خطر نفوذ دشمنان همیشگی و بسیار زیاد است و امروز در جامعه اسلامی ما افرادی در تلاش برای نفوذ استکبار به کشور هستند.
صدیقی گفت: عالم توحید در گذر زمان همواره با نفوذی‌ها و جبهه نفاق مواجه بوده و هدف آنها در اصل قوی نشان دادن دشمنان و ضعیف جلوه دادن جبهه داخلی است.
امام جمعه موقت تهران گفت: آنها با برنامه های مختلف در قالب نفوذ می خواهند دل مردم را خالی کنند و با جدیت برای تحقق اهداف استکبارجهانی می کوشند.
صدیقی یکی از راه های نفوذ دشمنان را استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای ذکر کرد که بنام شیعه و حضرت امام حسین(ع) در راستای اهداف شوم شان فعالیت می‌کنند.
وی گفت: ولایتمدای و بصیرت مردم عامل اصلی خنثی شدن توطئه های کفر جهانی و فعالیت نفوذی‌ها است و همه باید با بینش و هوشیاری در مسیر نظام حرکت کنیم.
** 100 درصد نیروی نظامی ایران بومی است
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این کنگره گفت: به برکت ایثار شهیدان کشور ما در قله اقتدار است و تنها کشور دارای نیروی دفاعی 100 درصد بومی هستیم .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار رمضان شریف افزود: کشور ما در سایه اقتدار خود قادر است دشمنان انقلاب اسلامی را حتی در دور دست ها هدف قرار دهد.
وی ادامه داد: تمام این عزت ها و اقتدارها مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق ، ولایتمداری ملت و بینش و بصیرت بالای آنها در طول حیان انقلاب مقدس اسلامی است.
این مسئول اظهار داشت: به برکت نظام و انقلاب اسلامی دشمنان امروز بسیار ضعیف هستند و نباید از عربده‌کشی‌های آن‌ها ترسید که راه عزت همان ایستادگی و جانفشانی است.
شریف گفت: مولفه های اصلی انقلاب اسلامی شامل فرهنگ اسلامی و اهلبیت (ع)، رهبری انقلاب اسلامی و ملت ایران است و تا اینها وجود دارد هیچ دشمنی در آسیب رسانی به کشور ما موفق نخواهد شد.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی امروز با درایت و هدایت مقام معظم رهبری ، تکیه بر ارزش ها و همراهی مردم اهداف نورانی خود را سپری می کند.
شریف گفت: ملت ایران در 38 سال گذشته با همه مولفه ها و با اطاعت از ولایت فقیه در عرصه های مختلف و دوران دفاع مقدس پیروز شده و دشمنان از نقشه های خود ناکام ماندند.
این مسئول همچنین به فعالیت های تیپ الغدیر و شهدای یزد و وجود علمای آن و شهید آیت الله صدوقی (ره)در رخدادهای مختلف انقلاب اسلامی و نقش آنها اشاره کرد.
شریف همچنین به تحولات منطقه و اهداف استکبار جهانی در عراق و سوریه و همچنین یمن و بحرین و نقش عربستان و لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد.
کنگره شهید محمد منتظر قائم شهید شاخص کشور در مبارزه با نفوذ با حضور اقشار مختلف مردم در سالن دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.
شهید محمد منتظر قائم در سال 1359 در حمله نظامی آمریکا به طبس به شهادت رسید.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.