به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مختار جعفری روز یکشنبه در سومین نشست فصلی شورای مدیران سازمان تبلیغات اسلامی شهرهای استان در سالن جلسات این اداره در سقز افزود: این 70 شاخص برای ساماندهی فعالیت های قرآنی توسط کارشناسان و مشاوران فرهنگی تدوین خواهد شد.
وی یکی از برنامه های مورد نظر و اساسی این نهاد را توسعه فعالیت های قرآنی برشمرد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه های قرآنی و محفل های انس با قرآن همواره در دستور کار بوده است.
او اظهار داشت: در حال حاضر ، 110 کانون فرهنگی تبلیغی و 610 هیات مذهبی و جمعیت بانوان فرهیخته در استان زیر نظر سازمان تبلیغات کردستان برای تبیین اهداف نظام، فعالیت می کنند.
حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: سازمان تبلیغات به عنوان یک نهاد حاکمیتی، مسئول دفاع از ارزش های ناب محمدی بر اساس سنت گرانقدر پیامبر اعظم و سیره اهل بیت است.
وی بابیان اینکه، دشمنان انقلاب اسلامی ایران، همواره درصدد ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند، ادامه داد: تلاش برای انسجام وحدت در کردستان به جد توسط این نهاد دینی پیگیری و رصد شده است.
او با بیان اینکه، این سازمان، با پیروی از مقام معظم رهبری در جهت انسجام وحدت اسلامی حرکت کرده است، تاکید کرد: اگر ما، توصیه ها و سفارش های رهبر معظم انقلاب را ملاک و نقشه راه خود قرار دهیم حتما به اهداف متعالی خود که همان رضایت پروردگار و حضرت رسول است، خواهیم رسید.
وی در خصوص برنامه های دهه فجر سال 95 هم گفت: در دهه فجر، برنامه های متنوعی توسط سازمان تبلیغات اسلامی در شهرها و روستاهای کردستان به کمک مردم و با استفاده از شبکه تبلیغ و ظرفیت تشکل های مردمی برگزار می شود.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.