به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در تهران افزود: 70 سال است که افراد دروغگو، موضوع فلسطین را از اجلاسی به اجلاس دیگر ارجاع می دهند حال آنکه نه تنها هیچ چیزی عاید مردم مظلوم فلسطین نمی شود بلکه بیشتر در آتش فتنه انگیزی اسراییل می سوزند.
حجت الاسلام سوری افزود: متاسفانه دولت های عربی اسلامی اگر چه در ظاهر با فلسطین اما با اسراییل هماهنگ و بر سر سفره آنان هستند.
وی گفت: مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسراییل تشکیل شده و جنگ نیابتی را در منطقه توسط گروه های تکفیری داعش راه انداخته اند.
امام جمعه پلدختر افزود: این مثلث شوم سعی دارد چهره ای خشن از اسلام ناب را به جهانیان نشان داده و ترویج این دین را مساوی با خشونت جلوه دهند.
وی اظهار کرد: این کشورها قصد دارند با راه انداختن این جنگ ها فلسطین را به فراموشی سپرده و اسراییل را در حاشیه امن قرار دهند.

** مردم منتظر گزارش اقدامات سه قوه در بحث اقتصاد مقاومتی هستند
امام جمعه پلدختر گفت: مردم منتظر گزارش عملکرد مسوولان قوا در راستای اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تا پایان سال جاری هستند .
وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری کردند و به درخواست معظم له تمام قوا در این رابطه باید مردم را در جریان اقدامات انجام شده خود قرار دهند.
حجت الاسلام سوری با بیان اینکه رفع مشکلات مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است، گفت: مسئولان کشور باید به وظایف خود به خوبی عمل و با فکر، تلاش و همدلی به مشکلات رسیدگی کنند.
وی افزود: مسئولان فرصت ها را از دست ندهند و نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

** حضرت زهرا(س) سیاستمداری آگاه بود
وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: بانوی بزرگ اسلام بهترین زنان عالم و زندگی وی سراسر نور و برکت و سرور زنان جهان است که در قرآن آیاتی در شان و منزلت این بانوی نازل شده است.
حجت الاسلام سوری افزود: حرکات و تصمیم های حضرت فاطمه(س) در رابطه با دفاع از اسلام به عنوان نماد دین و برای همه ما درس است چراکه این حضرت هرگز دین را رها نمی کرد و در دفاع از آن کوتاه نمی آمد و مبارزی نستوه و سیاستمداری آگاه بودند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.