به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم در نماز جمعه این هفته بردسیر افزود: جامعه ای که به اهمیت هنر و هنرمند پی برده و از تاثیر آن بر مردمش آگاه می باشد، شایسته است استفاده بهتری از این ظرفیت وسیعی که در اختیار رسانه بزرگ ملی است نماید و فیلمهایی با محتوای عاشورایی و تاریخی مناسب اقشار مختلف جامعه اعم از زنان، کودکان، جوانان و .. تهیه شود.
وی همچنین از پخش برنامه های عزاداری و سایر برنامه های مذهبی در ایام محرم و صفر تشکر کرد و گفت: پوشش برنامه های عزاداری و سخنرانی خوب و پسندیده است اما از ظرفیت سینمایی و فیلم سازی باید استفاده شایسته تری بشود.
امام جمعه بردسیر در ادامه گفت: امروز جو غالب جهان موضع گیری های خصمانه آمریکای جنایتکار نسبت به سپاه پاسداران و برجام و انقلاب اسلامی است و مسئولان و مردم به این یاوه گویی ها پاسخ داده اند و خواهند داد.
حجت الاسلام تارم افزود: هرچه دشمنان انقلاب بیشتر بر علیه ما موضع گیری کنند عزم و اراده این ملت قوی تر و افزون تر می شود‌.
وی گفت : آنها به دنبال کنترل توان موشکی ما هستند و اروپا اگرچه در موضوعی با آمریکا مخالفت می کند، اما برای کنترل توان موشکی و محدود کردن توان دفاعی ما با آمریکا همراه است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: همانطور که رهبری فرمودند ما نباید دل به کسی ببندیم، بلکه باید تکیه مان به توان ملی و جوانان کشور باشد و به اقتصاد مقاومتی مان و نهادهای مقدس جمهوری اسلامی تکیه کنیم.
وی تصریح کرد: ما نباید از غرب انتظاری به جز غرب داشته باشیم و بی واهمه از نقشه های دشمنان همواره باید بر توان دفاعی خود بیفزائیم‌‌.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار : بهنام احمدی *
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.